miércoles, 11 de marzo de 2009

Inspiració?



Aquest spot de JWT per la xocolatina Aero de Nestlé recorda molt a un vídeo penjat al YouTube fa un parell d'anys per un membre de Jackass.

Inspiració, còpia, mandra creativa, casualitat (ja, ja, ja)... o simplement crear notorietat i polèmica d'una de les formes més còmodes?


jueves, 5 de marzo de 2009

Facebook

Parlant del Facebook...

martes, 3 de marzo de 2009

Sobre lo más poderoso del mundo:

Una idea
"Las ideas, como las setas, aparecen de repente. Se encuentran debajo de las palabras. Agazapadas, escondidas, confundidas. Pequeñitas, transparentes, frágiles, calientes.
Las busco, las pesco, las descubro. Las cojo, las escojo, las despojo, preciosas, aceitosas. Se me escapan, las sigo, las persigo, las sujeto, las aprieto. Las tomo, las domo, las admiro, las admito, las desgajo, las trabajo, las discuto con la pluma, las desplumo. Las pelo, las parto y las aparto.
Me las meto en la boca, las digo, las escribo. Las dejo en el éxtasis de la sintaxis y permito que bailen con la coreografía de la ortografía.
Luego, las agarro, las pincho con puntos y comas, las coso con mayúsculas, les afeito las palabras, las estimo, las miro.
Y veo cómo el director de arte las deshiela, las revela, las lustra, las ilustra, las ilumina, las patina, las viste, las arropa, les da calor, color, y respiran en blancos, sangran, viven, se reproducen, crecen.
Y días más tarde, las colocan en una página blanca donde las graban, las marcan, las entintan, las punturan, las suturan, las estiran, las estampan, las aplastan, las secan, las pliegan, las intercalan, las enrollan y se quedan quietas, como muertas.
Y el lector las ve, las mira, las observa, las repasa, las pasa, las pesa y queda un poco más convencido.
Y nosotros seguimos persiguiendo ideas, levantando palabras, hurgando entre recuerdos y sentimientos, moviendo, removiendo, escribiendo...". Toni Guasch.

viernes, 27 de febrero de 2009

Estàs aquí per a ser feliç

Ràdio, accions especials i una campanya d'exterior amb mupis interactius, que permetran als consumidors fotografiar-se i els convertirà en protagonistes, completen la campanya.

miércoles, 25 de febrero de 2009

Què li diries a algú que arriba al món en un moment com aquest?

Davant l'actual crisi, Coca Cola ha llençat una nova campanya mundial amb missatges positius, centrada en la històrica identificació de la companyia amb la felicitat i la visió optimista de la vida.

L'eslògan, que durant els últims tres anys havia estat "El lado Coca-Cola de la vida", serà "Destapa la felicidad". Per això han creat un web on es demana a la gent que doni els seus consells.
Demà, a partir de les 20.30h, serà la trobada sobre la felicitat. Es farà la presentació de la campanya que comptarà amb la presència d'Eduardo Punset, col·laborador de l'Institut Coca Cola de la Felicitat, que reflexionarà sobre el valor de la felicitat en moments de crisi com els que estem vivint el món actualment. Aquesta "Trobada" és una creació de McCann Espanya.


I tu, què li diries a algú que arriba al món en un moment com aquest?


jueves, 19 de febrero de 2009

Trucades gratuïtes

Movistar ofereix descomptes en les trucades i sms a canvi de rebre publicitat al mòbil, en format vídeo, missatge escrit o àudio.

El client defineix i controla quina publicitat és la que li interessa i si en vol rebre molta o poca. Els qui decideixen rebre'n molta, cada cop que fan una trucada o envien un missatge reben publicitat, en el moment en que visionen la publicitat Telefónica els hi regalarà l'import de la trucada. Els que en volen rebre poca rebran anuncis i obtindran descomptes.

És el primer cop que s'utilitza aquesta fòrmula a Espanya, però ja s'ha aplicat anteriorment a altres països com el Regne Unit.
Però... fins a quin punt és eficaç? Acceptaries aquestes condicions?

martes, 17 de febrero de 2009

Excessos

Provocar de manera glamourosa és el símbol distintiu de les fotografies de David LaChapelle. Un artista interessat per les obsessions de la societat contemporània.

L'any 1982 Andy Warhol va publicar en la mítica Interview les seves primeres fotos (nus de gent anònima). Des de llavors no ha parat de tenir èxit. Són molts els famosos del món del cine, la moda i la música que s'han rendit a la seva feina, tant fotogràfica com audiovisual.

I és que per triomfar, res com trencar els motlles establerts. Sensacionalisme, vanitat i culte al cos, sovint amb un toc kitsch, que agrada o s'odia però difícilment deixa indiferent.