miércoles, 18 de marzo de 2009

L'exterior no deixa de sorprendre

El divendres passat Ángel Ronda ens deia que qualsevol lloc pot ser idoni per comunicar una marca. Aquest cas és molt més costós que imprimir uns flyers en forma d'avió...

La creativitat en el mitjà exterior sembla no tenir límits, ja s'han vist marquesines amb calefacció (per promocionar plats preparats), amb aroma de galetes de xocolata (per promoure el consum de llet) o amb jocs (com Play Station). Ara és a Amsterdam on s'han instal·lat unes marquesines que són capaces de pesar a la persona que s'asseu al banc a l'espera de l'autobús, per anunciar una cadena de gimnasos. Segurament més d'un en veure el resultat s'haurà aixecat i haurà decidit anar caminant a casa.

2 comentarios:

l dijo...

Jajaja lo peor es que el resto del mundo ve tu peso.
jejejej Asique mucha gente no se sentaría jejeje.

MIREIA dijo...

esos kinder bueno de más, los gelados...