lunes, 16 de marzo de 2009

Publistars

Segur que molts de vosaltres hi heu jugat alguna vegada....

És una aplicació del Facebook i també es pot jugar via web. Posa a prova els coneixements publicitaris dels usuaris. Jo no sabia ben bé quin era l'objectiu d'aquesta aplicació i avui he pogut llegir que es tracta d'una nova plataforma publicitaria "innovadora, revolucionària i altament efectiva" desenvolupada per SocialPoint.

Els formats que permet són el vídeo spot, el logotip, el producte i l'eslògan o frase publicitària. A més a més, permet seleccionar el perfil dels usuaris que visualitzaran la publicitat, segons criteris de sexe, edat, població i país.

Totes les respostes dels usuaris són emmagatzemades i analitzades per treure'n estadístiques i informacions com per exemple:

- l'associació d'un producte, spot, eslògan o logotip amb una altra marca.
- el nivell de respostes encertades dels usuaris segons el seu perfil.
- el temps que triguen en associar la pregunta amb la marca.
- si escriuen o no correctament la marca i quins són els errors més habituals.
- el grau d'aprenentatge i evolució dels usuaris.

També permet redireccionar l'usuari que clica sobre un logotip, vídeo, producte o eslògan a la pàgina web que l'anunciant decideixi.

1 comentario:

MIREIA dijo...

quin gran invent...