jueves, 9 de octubre de 2008

Suc de pensaments

El pensament és de les poques coses que sempre ha sigut lliure. Pensar és gratis. És una pràctica de la que no ens podem escapar. Tots pensem. Jo penso. Tu penses.

Cada instant, dia rere dia, pensem de manera natural i espontània com a éssers humans que som. Com fer un moviment, què dir, on mirar... Es tracta d'una acció molt personal, però també d'una acció social. Els nostres pensaments influeixen als altres i alhora els dels altres ens influeixen, ja sigui per bé o per malament.

Ningú pensa de la mateixa manera. Tothom pensa diferent. Ni millor ni pitjor. Diferent. Aquí rau la grandesa d'aquesta acció. Més enllà dels pensaments espontanis que tenim, jo vull pensar i reflexionar sobre aquelles coses que ens envolten, per crear un pensament distint.

És un fet que s'ha de treballar, se li ha de dedicar temps. Pensaments i idees s'han d'esprémer, després s'han de colar mitjançant la reflexió. Finalment es pot gaudir del suc que s'ha aconseguit. Hi haurà pensaments més saborosos, més àcids i d'altres més insípids, aquests últims els podem endolcir amb noves reflexions i idees pròpies o d'altres persones.

Creo aquest blog amb la finalitat de donar a conèixer les meves reflexions sobre temes d'actualitat, del món de la comunicació i aspectes tractats al Seminari V. Perquè tots aquells que volgueu, participeu i així crear un autèntic thoughts juice.

5 comentarios:

MIREIA dijo...

el principio de un gran comienzo...

m'agrada!

Anónimo dijo...

Està amb una generalització bona, a mi m'agradaría veure els teus pensaments més profunds i analítics envers el "suc de pensaments"

l dijo...

Piensas y haces pensar. Me ha gustado mucho espero que me hagas pensar más. Muxu bat.

Adrià Ruiz dijo...

Me agrego a lo dicho por Marina, ojalá nos hagamos pensar mucho. El pensamiento plural es genial para obtener jugos mucho más ricos y con más matices. Éso sí, el zumo, siempre sin pulpa.

Nos vemos en 9 horas y media.

celieta dijo...

M'has fet pensar i això m'agrada!

Si si adrià, el suc sempre sense pulpa!!